Pages

15 mars, 2006

Älskar du livet

Älskar du livet
Text och musik: Calle Kindbom och Dan Fernström
(framförd av Björn Kjellman)
Miku skrev själv :0

Säg vem som inte bär en längtan
Gå en väg som ingen har gått
Fånga sin dag och ge den mening
Det är dags att vi lever nu

För älskar du livet så lev det med mig
Vi fångar vår dag som den är
Ingenting skall få hindra oss min vän

Ja, låt oss få leva och --- en stund
på Jorden, den som är vår
Älskar du livet så lev det nu med mig

Säg vem som inte har någon dröm kvar
att se eller uppleva någonting
Resa sin väg och hitta hem igen
Det är dags vi lever nu
[Käppen kastas iväg]

För älskar du livet så lev det med mig
Vi fångar vår dag som den är
Ingenting skall få hindra oss min vän

Ja, låt oss få leva och (rumla?) en stund
på Jorden, den som är vår
Älskar du livet så lev det nu med mig

Long live life
Vive la vie
Elukää elämenaa (eller något icon_xd.gif )
Länge leve livet
[Hatten kastas iväg]

För älskar du livet så lev det med mig
Vi fångar vår dag som den är
Ingenting skall få hindra oss min vän

Ja, låt oss få leva och (rumla?) en stund
på Jorden, den som är vår
Älskar du livet så lev det nu med mig

Ja, älskar du livet så lev det nu med mig


Nu kanske det inte är alla här som är vettiga nog att tycka om Meldoifestivalen... så om ni inte vill se finalen, kan ni i alla fall ge några minuter till det här. Istället för två timmar till finalen, alltså. Please? Ha texten framme så kan ni sjunga med ^^

Mikusagi

Inga kommentarer: