Pages

27 mars, 2006

Det är måndagmorgon... kväll.

Här sitter jag igen, och myser framför datorn. Jag har just druckit en latte med hemvispad grädde. Kanske var det en vanlig kaffe med extra mycket mjölk (+grädde) eller något, jag är inte alls bra på det där. Jag vet att jag har pulver som man kan blanda till cappucino av, och om jag inte tillsätter något annat än socker och hett vatten, så är det fortfarande cappucino, för det står på burken (står väl inte om sockret, bara att det är osötat).
Nåväl, jag skall nog säga till den där Alfonso att han visst inte får flytta (i Animal Crossing: Wild World), hantera lite kunder och sedan plugga och se anime :3 (inte samtidigt... tror jag.)

Mikusagi

2 kommentarer:

lingonsylt sa...

Jag tänker bara på filmen där du har 10kg grädde i en kaffekopp xD Du är en knasbanan :D

Mikusagi sa...

Det var för att det skule bli fint! xD Fast det var gott...
Jag misslyckades lite.

Hur som helst, på den filmen var det inte hemvispad grädde, det var köpt sprutgrädde.