Pages

21 mars, 2006

Bomans hotell

En sådan här söt soffgrupp hade vi på vårt hotellrum. Eller, ja, sviten. Vi barn fick bo i sviten eftersom vi var tre personer.
Varför bo på hotell? För att en släkting fyllde 60 år.
Det fanns även ett coolt träbord med häftiga stolar till. Settet såg rätt gammalt ut. Ja, ni ser också en extrasäng men det var ingen som sov i den. Vi sov i dubbelsängen, och vet ni? Det kändes inte trångt alls o.o
Här är sängen/sängarna (jag tror att det var två stycken, men de hade i alla fall samma madrass). På stolarna vid sängens/sängarnas slut fanns morgonrockar och inplastade tofflor. Eftersom tofflorna var i förpackningar antog vi att man fick ta med dem hem. Jag tycker eom dem, och jag använder dem då och då! ^^ Dessutom låg där nyckelband. Jag fick ett av dem eftersom jag ansvarade för rumsnycklarna (tre stycken, den ena var mystifistisk eftersom vi inte förstod vart den gick, en annan var äg för den var stor).
Det hängde enn söt klänning (dopklänning?) på en vägg. Inget rum på Bohmans hotell är det andra likt, så det var rätt roligt att gå runt och titta på de andra släktingarnas rum. Fast vårt rum ägde ju.
Det fanns en hög med böcker på rummet. Intressanta sådanna också... fast jag hade ju skolarbete med mig. Mamma är Lennart Nilsson-fangirl, så jag är typ uppväxt med hans bilder :P
Vi hade en "extravåning" med fluffsoffa.

Okeeej, jag sparade detta som draft... borde det inte få det datum på sig som det är när man publicerar det? Inte? Dåligt. Jag gillade det bättre när man kunde reglera datumet (kunde man ju skriva värsta framtidsbloggen eller 1800-talsbloggen ju xD Om nu årtalen gick så långt bak...).

Förresten, det är inte bara vi som sov i rummet på bilderna, utan också lite släktingar som ville tafsa på allt xD

Jag återkommer med bilder på vårt badrum.
[vårt - vårat ???]

Mikusagi

2 kommentarer:

lingonsylt sa...

Du videosamtalade med mig därifrån ^^

Mikusagi sa...

Hai! ^^
Känner du igen något?