Pages

10 november, 2015

Asexuell, asexualitet, asexuella, asexuellt (rubriken bah komsi komsi, sökmotorer)

Jag får många förfrågningar om att prata om asexualitet, från folk som har hittat den här bloggen eller har hittat mig på Twitter. Jag är klar med personporträtt. Jag kan tänka mig att prata om asexualitet generellt, men inte en intervju där jag ska berätta om mitt liv. Jag som individ är i den här frågan ointressant, jag vill prata om strukturer, om kunskap, om hälsa osv. Jag vill prata om en större bild, inte om hur jag lever.

Så återkom när ni vill prata om den större bilden, jag nås på Mikusagi -snabel-a- gmail -punkt- com.

(jag gillar även att sitta i paneler och prata om andra saker)

Mikusagi

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mikusagi!
Kul att du fortfarande skriver, minns att du var inne på min blogg (ca 2007) och gav mig en ass whoopin' för nåt idiotiskt jag skrev (jag var 17 och älskade att provocera allt och alla...). Hursomhelst vat det du som introducerade mig för asexualitet.
Vet inte vad min poäng här är riktigt. Men kul att se att du fortfarande är igång.:)