Pages

20 september, 2012

Stockholm Pride - dag 6

Den sista dagen var så klart paraddagen. Som alltid.

Kameraminnet blev fullt så jag har inte så värst många bilder att visa. Den här får räcka:

Asexuals resting during Stockholm Pride Parade 2012

Jag gick med RFSL och Nätverket Asexuell.

Här är andras bilder: (klicka för källa)
_MG_6700Stockholm Pride 2012Asexual network at Stockholm Pride
Detta med att ha ryggsäck... jag visste att det skulle förstöra min utstyrsel på något sätt!

Efter paraden smugglade jag och kamrater in mat i Pride Park och hoppades få höra Tiina Rosenberg tala på Hallongrottans scen. Tyvärr var talet en timme tidigare än vi hade trott så vi fick höra typ två minuter. Asstörigt!

Slut på Stockholm Pride.
Slut på allt.

Mikusagi.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , .

Inga kommentarer: