Pages

21 oktober, 2010

Att följa med Immanuel på nya äventyr

Idag hade jag privilegiet att vara Trollhares kropp. Eller, jag hade privilegiet att få umgås med Immanuel och lyssna på föreläsningen som hen höll. Att dra väskor och fylla på vattenflaskor är väl inte riktigt ett privilegium, i alla fall inte för mig som inte är undergiven i min läggning. Fast det är ju inte så värst jobbigt, heller. Jag menar bara att det var liksom inte den biten jag var glad över.


Vi var i Folkets hus i Sundbyberg. Varför är jag aldrig i Sundbyberg? Just det ja... det ligger långt bort, jag känner ingen där, jag går inte i skola där osv. Ibland känner jag att jag vill se mycket mer av Stockholm. Fast jag är inte så pigg på att göra en Stockholm-runt-resa nu när det är så här kallt.


Bilden ovan föreställer ett bokbord. Ni kan ju titta på de två bilderna i inlägget och låtsas att jag skriver något intressant istället för "OMG TROLLHARE FANGURL!!!111lulz" och "hej jag vill åka tunnelbana och gå i förorters inte så trånga gränder". Visst ser det ut som ett intressant inlägg om en inte fokuserar på texten?

Nu skall jag sova. Fast min hjärna sover redan lite tror jag. Därför orkar jag inte rubrik ATM och skriver något random. Edit: Nu har jag ändrat rubriken, som tidigare var "IIIIIIIIIIIIIIIII" (inte säker på antalet i:n dock)

Mikusagi

Inga kommentarer: