Pages

21 februari, 2010

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Jag hade formuläret klart. Med formateringen och upphovspersonernas namn. Med artist och låttitel. Jag behövde bara föra in kommentarer, som jag hade i ett annat dokument, och poäng som jag hade i en tidning. Jag råkade trycka Ctrl + Z en gång för mycket och allt försvann. Blogspot hann spara. Jag tänkte inte på Ctrl + Y, jag backade och nej, allt var borta. Så det som bara skulle ta några minuter att göra kommer nu att ta mycket längre tid. Inte roligt, inte just nu i alla fall. Effing dumschlagerrapport.

Mikusagi

2 kommentarer:

Arla sa...

Wordpess autosparar numera varje revision för sig. Då kan man gå tillbaka till precis rätt autosparning om nåt blir fel. Är du säker på att inte Blogger också har det?

Mikusagi sa...

Jag har inte sett något sådant hos Blogger.