Pages

18 juli, 2009

Vad hände?

Vart tog inlägget vägen? Jag blev sjuk, det var vad som hände. Inte med snor, huvudvärk eller diarré. Nej, jag var bara trött och yr. Jag hade lite ont i halsen till en början men det botade jag med te, honung och Dr. Dryer. Sedan torsdag har jag bara legat/suttit i sängen, första dagen orkade jag knappt stå under den halvtimme det tog att laga mat. Så nej, blogga har jag inte orkat. Trots att jag redan hade skrivit halva* inlägget i ett block.

Det är jobbigt att bo ensam och vara sjuk, tur att jag kände på mig att hälsan hade svikta, för jag har mat för flera dagar. Fast nu börjar frukten ta slut, jag har bara två bananer kvar. Och frusen spenat och broccoli (jag brukar inte skilja så värst mycket på frukt och grönsaker, eftersom vilket som helst går bra i min strävan efter att uppnå livsmedelsverkets rekommenderade 500gram om dagen). Tur att mina föräldrar tänkte komma idag.

Inlägget kommer någon gång. Kanske idag, kanske imorgon, kanske nästa vecka.


Mikusagi

*uppskattningsvis

Inga kommentarer: