Pages

31 juli, 2009

Stockholm Pride 2009 - dag 5

Oj oj oj, nu är Pride House-dagarna slut!
Jag har haft det roligt, men idag glömde jag tyvärr kvar mitt nummer av Bang på en snabbmatsrestaurang. Eller mackställe. Eller jag vet inte vad det kallas, men de har typ baguetter och wraps. Så ge mig en ny tidning please någon trevlig välgörare? ^^
Åh idag lyssnade jag på Lantz och Rosenberg som pratade om... mycket. Som heterosexualitet, flatnorm, bögnorm, vem det är synd om eller inte, och annat. (jag skulle skriva ett till ämne men jag minns inte vad det heter D: ) Det var mycket trevligt, men så gillar jag Tiina. Jag kanske inte håller med om allt men jag blir peppad och inspirerad.
Jag bjuder på en bild!

Jag är rätt nöjd med den, med tanke på att jag inte har teleobjektiv så blev den bra. För fler bilder från Pride, besök mig på Flickr!

Jag tror att jag imorgon kommer att gå i paraden med svart tröja som det står "Pirates" på, rosa fjäderboa och rosa handskar, men jag är inte 100% säker på det. Bloggen kommer i alla fall bli rosa någon gång, men Photoshop är helt fail och dissar mig! Jag funderar på om jag verkligen måste ersätta bilderna med bilder, går det inte bra att bara ha helt plain vanlig enfärgad bakgrund?


Mikusagi

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: