Pages

21 maj, 2009

Miku och kläderna

Jag försöker komma på vad jag skall ha på mig. Just nu har jag blåa jeans, gul t-shirt, ett lilablått armband med solar och månar, ett halsband av vita och blåa gem och på jeansen har jag satt sådana där metallgrejer som skall hålla fast papper... ni vet, de ser ut som väskor... de är gula i alla fall. Kontorsmaterial är mitt tema, tydligen, men jag känner mig inte nöjd. Min inspiration förstördes när jag inte hittade mina sjalar. Har jag dem fortfarande hos mina föräldrar? Förutom palestinasjalarna så hittar jag bara två, och ingen av dem passar till tröjan. Fast jag har ju två lådor vars innehåll jag inte känner till... jag borde kanske titta i dem.

Förresten, till min stora sorg så har jag upptäckt att de byxor jag och mina två kompisar Doris och Kajsa ritade och skrev på när vi gick i gymnasiet, nu har tvättats så pass många gånger att det ritade/skrivna nästan inte syns. Visst är det synd?

Idag kör jag konventbyxorna, alltså de som folk har skrivit på under konvent.

Jag har inte varit online så mycket på sistone, kanske ni som har kontakt med mig lite överallt har märkt. Jag har sovit hos mina föräldrar tre nätter i rad, men nu är jag hemma igen. Tur det, för imorgon kommer Råttan!


Mikusagi

Inga kommentarer: