Pages

17 januari, 2009

Fantastisk post

När jag kom hem från skolan åttonde december, hittade jag ett tjockt kuvert i brevlådan. Min adress stod skriven kaxigt över hela kuvertets baksida, därför förstod jag vem det var ifrån; Nanna Johansson, personen bakom Fulheten. Jag hade beställt några fanzin så jag hade gått och väntat på brevet.



De är helt fantastiska! Lyssna bara på beskrivningen av Den feta sanningen (som en av fanzinen hette) "Varning! Achtung! Warning! Det här fanzinet innehåller tonårsångest, partyspexare, spermafläckar, porslinsskärvor, sjöhäxor, rävar, neurotiska kvinnor, holländsk rasism och en längtande man i ett badkar.".
Ja, det var inte annat att göra än att kasta sig över dem och streckläsa dem.



Nu är ni säkert avundsjuka på mig, men det behöver ni inte! Ni kan köpa egna för en billig peng.

Ja, jag tänkte bara berätta det. Att de är helt fantastiska. Det är bara att titta in på Fulheten för att se exempel.


Mikusagi

Inga kommentarer: