Pages

28 december, 2008

För mycket i mitt huvud

Jag har inte skrivit på ett tag. Egentligen har jag skrivit många, långa inlägg i mitt huvud när jag inte har suttit vid datorn. Då jag haft lust, kanske behov, att skriva av. Tyvärr minns jag inte inläggen sedan så de blir aldrig födda i fysisk (elektronisk) form liksom. Jag ber om ursäkt för att min blogg är tråkig just nu.

Idag försökte jag fylla i en blankett. Det gick så där. Blanketter är svåra. De frågar efter saker jag inte vet, och jag måste fylla i allt! Det har jag blivit tillsagd att göra. Jag lägger undan blanketten ett tag.

Jag fick pengar i julklapp, och jag tänker faktiskt köpa något roligt för dem. Antingen så sparar jag dem för att senare köpa ett tufft objektiv till min kamera (så jag kan fotografera insekter!), eller så köper jag en sådan där musikmaskin som går att veva upp. Den har jag råd med redan nu. Vad kostar det objektiv jag vill ha? Jag vet inte, jag får bege mig till en butik och fråga.

Åh jag vet inte vad jag vill ha. Objektiv eller musikmaskin?


Mikusagi

Inga kommentarer: