Pages

08 februari, 2008

Planrapport

Det finns massor för mig att blogga om! Jag har läst en hel del intressanta saker i min nya favoritbok, igår tittade jag på QX Gaygala 2008 och imorgon är det Melodifestivalen på TV. Igår hittade jag dessutom till några, för mig, nya bloggar. Fast jag minns inte riktigt vilka de var, eller jo, någon minns jag... men i alla fall, nya bloggar hittade jag till eftersom jag är för sjuk för att orka mig upp till stationära datorn där jag har mina prenumerationer på de bloggar jag vanligtvis läser (förutom mina vänners så är det Pale Green Woman och [raderad blogg], jag har även några Japanbloggar där men jag har inte orkat läsa dem på länge för på sista tiden har de blivit tråkigare, och så har jag några andra bloggar där som verkat intressanta men som inte uppdateras så ofta - att hitta den perfekta samlingen bloggar är ett evigt projekt). Det skall bli spännande att gå tillbaka till den stationära datorn och se vad som har hänt medan jag "varit borta".

I helgen tänker jag i alla fall vara lite halvfrisk och gå ut en sväng med en förälder vid min sida så jag vet att jag tryggt kommer hem igen. På måndag skall jag vara tröttfrisk - frisk men jag måste ta det lugnt. Då kan jag gå på föreläsning och köpa böcker efter det, och sedan gå hem och vila. Sedan är jag frisk, och nästa helg kan jag draga med GaySHa och UConstruction.

Ni får vänta lite på mina bloggkaskader :)

Mikusagi

Inga kommentarer: