Pages

09 juli, 2007

Musikspam från Mikusagi som är bäst på att spamma

OMG man kan lägga in musik!

Så, då tänkte jag passa på att göra det.
Visor, för det är sommar.

Mats PaulsonBarfotavisan
Thore SkogmanFröken Fräken
Siw MalmkvistDet är kärlek
Lasse TennanderSjösala Vals
Ann-Louise HansonI Annorlunda Land

Jag blev lite sur över att jag inte hittade det jag ville ha, och att man inte fick höra så mycket ur "Fröken Fräken" så jag satte in lite Siw där också, mitt bland visorna ^^;; För jag är ju ändå schlagerbög.

Förresten skall jag bli proggare när jag blir stor. Med skägg, stickad tröja, palestinasjal, Nationalteatern och allt det där. Eller kanske inte. Jag förstår fortfarande inte riktigt vad det innebär att vara proggare.

Bara för att den är bäst
Lars LönndahlTwist till menuett

Mikusagi

Inga kommentarer: