Pages

30 juli, 2007

Irrationell

Det är läskigt vad mycket trams folk skriver. Jag läste kommentarerna till SvDs artikel Idrottsklubbar nobbar Pride och hittade denna kommentar:

Inlagd av: Rationell, 30/7 09:19

Homosexualitet är ett intressant fenomen som beror på att hjärncentra för sexualitet & uppenbarligen ofta även annat (personlighet etc - fjolligheten) utvecklats som hos det motsatta könet. Det är utmärkt att homosexuella och andra avvikande lever ut, men det är löjeväckande att kalla det "normalt". Festivalen är för mkt pengar i sjön. Lägg dem på svältande kärnverksamheter istället (t.ex. riktig brottsbekämpning)!!


Jag undrar var folk får allt ifrån. Hittar de på det själva eller är det någon annan som har tutat i dem allt? Sexualitet och fjollighet utvecklas som hos det motsatta könet... nej, jag vet inte vad jag skall säga.

Mikusagi

2 kommentarer:

Callisto sa...

Haha, vilken kommentar. Killen är uppenbarligen uppfostrad på 1800-talet. Kul att du tog upp en i bloggen, hade missat den annars. :)

Mikusagi sa...

Jag tänkte svara på plats, men som sagt vet jag inte alls vad jag skall säga så därför lade jag in det här.