Pages

01 juni, 2007

Nu är jag arbetslös

Det är med blandade känslor jag skriver det här. Snyft, inga fler lektioner, inget mer HGY, inget mer lunchande med Minuo, inte skolans goda sallad någonsin igen, inget whiteboardskrivande med Kajsa och Doris, inget massa andra saker som var trevliga
samtidigt har jag blivit en hel del uppvaktad idag (och flera gäster är kvar så jag kan inte skriva så mycket, jag skall upp och dricka te) och det var ju skoj. Jag fick hur många saker som helst runt min hals.
Jag sprang ut 11 istället för 13, för jag skall alltid vara så alternativ.

Iih, jag är rik~ Fast jag skall nog inte slösa upp allt nu, jag får inget studiebidrag längre >_>
Usch vad ont det gjorde i hjärtat när jag tog farväl av favoritläraren. Bleh ._.
Nåväl, jag har haft jättetrevligt med min släkt idag. Nu blir det grönt te!

Förresten vann jag mot Elina! Vi hade duell. Först till 5000 bilder på bilddagboken.

Mikusagi

Inga kommentarer: