Pages

25 juni, 2007

Genus en måndag?

Jag tycker om Machos blogg. Jag måste nog lägga in den bland mina favoriter, ni vet listan på högerkant. Är högerkant ens ett ord? Det är så svårt att uttrycka sig på svenska när det gäller Internet. Finns det inte någon fiffig sida som listar uttryck som kan behövas när man surfar?

Hur som helst, jag har kollat igenom de gamla inläggen på Machos blogg och hittat ett par godbitar. Däribland Lika som bär och Så firade vi 8 mars. Jag vågar inte bli medlem i Second Life. Först kommer min dator bli helt sushi, sedan kommer jag att fastna i spelet och glömma mitt första liv. Tanken skrämmer mig. Jag läser hellre om spelet än deltar själv.

I Göteborg gick jag på herrtoaletten *fett modig och alternativ och feminist och allt man kan vara*
Bara för att jag kunde.
Klockan är tio och jag har inget vettigare att skriva xD Dessutom kom jag att tänka på händelsen när jag läste om praktikanten Emmas modiga bravader. Nej, jag vet inte vad 'bravader' betyder. Wikipedia vet inte heller... men det känns som att det passar här. Ja, jag skall slå upp ordet i en riktig ordbok. En som existerar i fysisk form.

Mikusagi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du skulle köra Second Life, kunde du skriva en annan blogg: "Läs om samma tonårings andra vardag."

Mikusagi sa...

Haha, nu var du allt bra rolig! 8D