Pages

31 maj, 2007

Antal skoldagar kvar: 1 (B)

Jag har inte varit i skolan än så det är fortfarande en skoldag kvar. Idag har jag webbdesign 08:10. Eller, jag hoppas att den lektionen inte är inställd. Jag skolkade på senaste x___x Betyget var satt, lektionen var sent på dagen och jag hade saker att göra. Så det gör inget :D
Hur som helst vill jag kolla om jag har några filer som jag vill ha kvar. Jag tror inte det, men man vet aldrig!
Klockan tolv är det studentlunch. Vi får se vad jag hittar på mellan webbdesignen och studentlunchen.

Idag måste fotografier, nördsaker och skolpapper ut ur mitt skåp ._. Jag har tömt lite både igår och dagen före, men mina favoritsaker är kvar. Jag vill inteeee!

Snart är det slut. Helt slut. Det är redan lite slut, men snart är det helt slut.
)=

Mikusagi

Inga kommentarer: