Pages

05 april, 2007

Svar på PGWs frågor

Pale Green Woman tyckte att hela bloggvärlden skulle svara på hennes fem frågor.
Så nu gör jag det.

1. Varför äger du en röd handväska/äger du inte en röd handväska? Motivera omsorgsfullt.
Jag äger inte en röd handväska.
Mina väskor är oftast rosa, eftersom jag är rosa, men ibland är de jeansblå.
Fast oftast är de rosa, eftersom rosa är gay.

2. Vad hette din första dator, både namnet som stod på kartongen och namnet som den gick under till vardags.
Jag var liten, jag minns inte. Den hade Paintbrush som ritprogram.

3. Vad skulle du köra för bil om du fick välja modell helt fritt utan tanke på pengar eller miljö eller andra besvärliga faktorer?

Denna:


Fast egentligen inte. Jag vill gå eller åka tunnelbana, det är mer bekvämt... men jag kan ha den där ståendes någonstans.

4. Var ska den blekgröna kvinnan hitta en sommarklänning och vilken modell är den?
MQ kanske.
Jag tycker inte om klänningar.
Denna skulle vara okej om den inte hade nakna axlar:
OMG HELLO KITTY!!!
Jag tycker inte om nakna axlar. Jag tycker att man skall vara påklädd.

5. Vad är det märkligaste dubbelnamn du har träffat på?
Per-Malin kanske?
Fast det har jag ju inte träffat på. Det är ett namn man lägger på påhittade figurer för att det skall bli lättare att formulera sig.
Tror jag.

Är du nöjd nu?

Mikusagi

1 kommentar:

PGW sa...

Nöjd nu :-) Men det var en hiskelig klänning ...