Pages

21 mars, 2007

HK

Ibland blir jag irriterad.
Jag tänker berätta vad jag är irriterad över just nu.

Vissa som säljer Hello Kitty-prylar!
Jag tycker om Hello Kitty. Hello Kitty är söt! Varför har H&Ms barnavdelning massa Hello Kitty-kläder, men inte vuxenavdelningen?
Jag tvivlar på att en 6-åring uppskattar Hello Kitty lika mycket som vi jördar gör ;__;
Ge mig HK-kläder!

På Tradera och Budera säljer folk Hello Kitty-saker. Ibland är det samlare som vet att man inte måste vara fem år för att tycka om Hello Kitty, ibland är det dumma vuxna som inte fattar ett skit (Jag låter som en tonåring nu... :D ). "Väska till den lilla damen" "Importerade klistermärken som ditt barn blir ganska ensamt med att ha här i Sverige"
Barn klistrar upp alla märken på en möbel och sedan är de slut.
D:
Jag vill inte vara kund åt sådanna där människor som typ... inte vet att min målgrupp finns.

Mikusagi

Inga kommentarer: