Pages

26 mars, 2007

HGY- och studenttrams

På fredag är det HGY-dag. Jag tror att det innebär att vi skall tävla och få poäng... för poängsamling har det varit vid olika tillfällen genom åren. När man går ut får klassen som har högst poäng springa ut först.
Jag typ "Orka?"
Sedan blev min klass smart också O_O Typ händer aldrig annars? Klassen har bestämt att vi inte skall få fler poäng. Vi tänker gå ut sist! (om någon annan HGY-trea ser det här får den inte sno idén för då typ... mobbar alla mig. Eller jo, sno idén. Jag går ändå ut snart 8D )

Själv vill jag vara med så lite som möjligt på de där studentgrejserna.
Ingen skiva, inget flak... jag funderar på om jag skall komma alls sista dagen. Vi får se. Måste man komma för att få betyget?
Kanske trevligt med frukost/lunch/kaka/whatever man får.

Förra veckan skulle vi ha fått våra studentmössor.
Än har vi inte sett röken av dem.
Imorgon är det studiedag. Jag hoppas mössorna hinner komma då, så har man något trevligt att komma tillbaka till på onsdag.

Mikusagi

1 kommentar:

PGW sa...

Smyg in och få nån frukost eller nåt, hämta betyget, smyg sedan ut och slipp alla tråkiga tal och töntiga människor som plötsligt börjar böla "vi kommer aldrig seeeeees mer" och sånt. Dra iväg med DINA kompisar och ha kul!