Pages

14 februari, 2007

Sökträffar; Februari

Haha, sökträffar är kul.

falska vänner som inte har något i mitt liv att göra
Ja...ha?

rosa hår
Jaaa! Jättesött! Kawaii desu!

japanese street fashion
Jag vet inte mycket om det, bara att det är härligt att se på. Jag har en hel bok fylld med bilder!
Wow, min blogg är det första som visas!

flercelliga protister
Min blogg är väldigt naturvetenskaplig.

salo bög
<3
Det beror på vad man menar med "bög".

melodifestival bög 2007
Schlagerbög <3
Jag har ju värsta bögbloggen :o

rosa jul
Intressant idé... men jag är väldigt traditionell av mig.
Jag har väl ritat någon rosa tomte men det stannar där.

sailor moon naken
Du är n00b på att söka porrmanga! Du skall ju skriva +"sailor moon" +hentai. Usch, bort härifrån nu! Man kan byta ut hentai mot yuri.

sandra dahlberg gravid
Ungen är utploppad. Ett gossebarn.

rosa the move
Jag tror att du menar movie.

strumpor pojkar
Vart vill du komma?
Du hittade säkert genusprat här.

SCHLAGER 2007 WEBRADIO
MEN N00B! MAN SÖKER INTE MED VERSALER!
www.sr.se

Japan
Nihon!
Jag tycker om Japan B)

turbekulosbakterien överlever
Jag tror att den överlever 100 grader celcius, men jag är inte säker.

jag/är/sjuk på/japanska
Vadan dessa snedstreck?
www.freedict.com

iie ja arimasen
Nej finns inte? *är inte bäst på japanska*

ungt val 2006 dockor spelet
Dockorna var roliga... men... spel?

mening of word mikuša
Okej?

asexualitet
Jag undrar om det här är min egen sökning o.O
Jag har flera IP-nummer i samma dator... jag vet inte riktigt hur det fungerar. Lingon förklarade någon gång. Samma bredbandsleverantör hade sökaren i alla fall.

mall för sjukanmälan
Det skulle jag vilja ha! Och för allt annat också. Allt sådant där man måste prata med andra människor som inte är ens kompisar.

gonk docka
En vad för något?
Förresten, jag tror att du särskriver ;)


Jag hoppas att ni som trillar hit vågar och orkar stanna kvar för att läsa mina andra inlägg :3

Mikusagi

3 kommentarer:

Olle sa...

jag gillar också japan/japanska :)
men jag hamnade här via sökorden "osedvanlig lurk".

Mikusagi sa...

Ah, ännu en jörd. Trevligt att råkas! ^^

Syftade du på schlagerlåten när du sökte, eller vad ville du åt?

Olle sa...

yes det var den jag ville åt. försökte hitta texten och jag lyckades! :) men det hade onekligen varit ganska roligt om jag hade försökt få tag i något helt annat med de sökorden. ;)