Pages

23 februari, 2007

Sökträffar; Februari 2

Mitt rosa liv
Välkommen att läsa om det! ^^

katters roll idag i olika länder
Det låter intressant. Berätta lite om det! :3

sailor moon + free sex games
Så kul att min blogg blev första träffen.
Skita inte ned mitt Sailor Moon med sexspel! D:
Förresten är det inte så jättefiffigt att söka efter sidor med svensk text när du använder engelska.

entreavgift madame tussauds
Jag vet inte. Jag gissar vilt på £5
Jag kan leta upp en gammal biljett om du vill. Jag tror att jag kanske kan ha kvar en eller två.
Förresten vet jag inte hur mycket £5 är.

hur snabb är en krokodil
Nilkrokodiler kan simma 15 km/h och springa 25 km/h.

färdiga knappar till hemsidor +anime +manga

Jag tror att jag har gjort sådanna i Paint någon gång. Dem vill du nog inte ha.
Jag sökte graphics manga buttons webpage och det gick bättre (enligt mig). Vill du ha textfria hittar du det här och här.

Sailor Moon kortlek
Min Sailor Moon-kortlek! Bara min!
Eller jag har tre. Tre olika.

djuraffär i högdalen
Där jobbar en man som grattade min mamma när hon fyllde år.
Han är typ social.

talande cloe
NEJ! Köp den INTE!

kines hattar
Särskrivning tycker vi inte om. Vad heter det egentligen? Stråhattar? Halmhattar?
Straw hat. Jag har en på Gaia.

BORTA MED VINDEN+KLÄNNING
NEJ SÅ HÄR SÖKER MAN INTE!
"borta med vinden" +klänning är bättre.

fibrillin blogg
Vad kul att jag är den ända som har bloggat om äggviteämnet fibrillin! :D
Man har det i bindväven, och Ida säger att bindvävsmassage gör ont.

Handla grönsaker över nätet
Gå till www.netxtra.se ! ^^
Jag skulle föredra att själv inspektera grönsakerna i affären.

mitt liv i rosa handling
Jag vet hur man gör för att leva ett rosa liv. Läs min blogg och lär av ett proffs!

hgy + japan
Letar du efter HGY-elever som är jördar? Jag är, jag är!
Passa på att lära känna mig nu, snart kan det vara för sent! (Jag går ju ut till sommaren... om jag inte får en massa "BUS")

hello kitty stockholm
Det finns massor av Hello Kitty här! Kom hit! :D

bäckahagens skola elever foto
Åh, Gunilla och Gunn *minnas*
Går du där? Hälsa Peter, Kenneth, Max och Lotta från mig!
Jag hälsar på ngåon gång när jag är klar med projektarbetet!

porrmanga
Det heter hentai, yuri eller yaoi, beroende på vad du söker.
Här finns inget sådant!

cytisk fibros
Igen, min blogg är så naturvetenskaplig! Det är bara för att jag går samhällsprogrammet med inriktning på medicin B)

reklam för tablett för flickor med mensvärk
Jag har sett affischer om den nya tabletten "som du älskar en gång i månaden".
Jag håller mig till alvedon eftersom jag inte alltid har så mycket problem. Det vore onödigt att köpa hem en massa piller och sedan bara ta ett. Om det inte är brus tänker jag inte ta något alls!

Alla som söker efter något rosa kommer till min blogg. Det är skruvdragare, låtar, kastruller, jeans och varmvattenflaskor.
Jag FÖRSTÅR att man bara MÅSTE ha allt i rosa!

Eftersom folk i evigheter har sökt texten till CP-låten, och jag bara har hittat den som PDF-fil, får jag lyssna på låten nu och själv skriva upp texten! Jag kan nästan hela texten utantill i alla fall.

Kom hit lite senare! ^^

Mikusagi

Inga kommentarer: