Pages

03 januari, 2007

Utmaning av PGW, Miku accepterar snällt

1. Vad är det fulast plagg du har tränat i?
De fula byxorna jag fick låna av en klasskamrat i mellanstadiet. Det blev något krångel, av någon anledning kunde hon inte ha sina eller hur det nu var, så jag lånade ut mina av märket Adidas. Adidas var hetaste märket just då... och jag fick ett par fula, blåa, noppiga mjukisbrallor!
Spice Girls-tröjan jag hade på senaste idrottslektionen är också rätt ful, men cool! Cool för att det är Spice Girls på den och för att jag fick den när jag gick i låg- eller mellanstadiet.

2. Vilken är den sämsta ursäkt du hört från någon som kommit försent?
"Jag hade inte ätit på över 40 timmar!" Säkert sant men... hallå?

3. Vilken är den märkligaste boken du har i din bokhylla?
"Det kan inte vara sant" för jag förstår den inte alls. Bara bilder på en massa löpsedlar.
Annars "De magiska glasögonen". Jag har inte läst den... inte hela i alla fall... men den ger mig rysningar bara jag tittar på omslaget.

4. Vilken vana/ovana tänker du lägga dig till med när du blir gammal och komma undan med ursäkten att du är just gammal?
Jag skall blänga på folk som sitter på bänken vid busshållplatsen, så att de blir rädda och reser sig upp.

5. Hur gammalt är det äldsta klädesplagg du äger och när bar du det senast?
Min barndomsklänning... men eftersom jag inte har haft på mig den på typ 15 år så kanske det inte räknas... så då svarar jag Spice Girls-tröjan som jag bar senast... få se, skolavslutning 21... 20 december 2006.

Jag utmanar alla som läser (som vanligt) och speciellt Lingonsylt för han bloggar så sällan! :'D
Arla, anta utmaningen!

Mikusagi

Inga kommentarer: