Pages

25 januari, 2007

Random upphittat

Jag tittade lite i min dagobok på ett visst community, och fjärde oktober förra året hade jag skrivit det här: (rubrik "Sötigt folk ;__; " )

Tove från ”Rebellen” är söt. Lane från ”Gilmore Girls” är också söt.
Lingonsylt är sötast men det är ju typ onödigt att skriva det, alla vet ju redan att jag tycker att min flickpojkvän är hur sötsöt som helst!
Varför är folk söta? Speciellt japaner! Kineser, koreaner och annat asiatiskt smågodis är väl också söta ibland men JAPANER är snyggsöta hela tiden nästan. Om de inte är söta utseendemässigt så går de runt och GÖR söta saker som typ drar runt väskor på hjul och är stressade när alla andra är lugna, eller gör morgongymnastik, eller petar på rosa plastsaker. WAAAH! Rosa plastsaker! Jag vill också peta på rosa plastsaker! Jag får leka med min papperskorg när jag har pluggat ”klart”~
Förutom asiater gillar vi folk med nordeuropeiskt utseende. Bara för att de är lika mig. Jag tycker om mig själv~
Lingon är lik mig och honom tycker jag om http://mikusagi.blogspot.com/


Jag tyckte att det var lite roligt att läsa nu.

Mikusagi

Inga kommentarer: