Pages

07 juli, 2006

Haruka; den heta

Haruka Tenou är det snyggaste jag mött i animeväg. Tänk att hon finns i serien Sailor Moon! Den första animeserien jag gillade! Vilken tur man har.

Fast, Haruka har aldrig visats på TV i Sverige, vilket är lite synd. I Sverige har bara 84 avsnittsvisats, tror jag... Det sista var 88, men de tog bort några däremellan för att det var tekniska fel och sådant.

Jag vill ha Sailor Moon-boxarna så jag kan se massa, massa avsnitt!

Hur som helst, ni kan sluta flirta, Haruka är nämligen paxad.
D:




Mikusagi

2 kommentarer:

the psycho brunette sa...

Jag har de fyra första säsongerna av Sailor moon, men kan inte hitta femte, vilket stör mig kopiöst. Och de tekniska felen... Hmm. Det var väl censur om jag inte minns fel. Precis som det där att De trodde att Zoizite var en kvinna. Bullshit, de ville inte visa homosexualitet. Tv4 är knäppt.
Sailor moon är lovely dock.

Mikusagi sa...

Höhö, jag kom och tänka på att i serietidningarna hette Zoicite "Zachar" xD
Så kul! xD

När man kontaktar Kanal 5 (som Sailor Moon sändes senast på) så säger de typ att det är fel på banden, eller något. Jag minns inte, det var inte jag som kontaktade dem :P
Jag minns att man misstrodde dem.

Hehe, kul i Frankrike där Zoicite och Kunzite är bröder. Kelandet måste de ju ha klippt bort, annars verkar det ju skumt. "Hej bror min! *ta brors hand och gnugga mot kinden* Mhm... mhm~ ^__^ "