Pages

17 juli, 2006

Arbetsdag 6



I dag så har vi varit både i Hagsätra och i Örby. I Hagsätra skulle gräset mellan stenplattorna tas bort, för det blev vi inte klara med i fredags. Boring~
I Örby krattade vi ihop jättehögar med gräs. Alltså, hur högt hade gräset varit där egentligen? (någon hade klippt det) Jag kände mig som en dräng i Lönneberga, typ.
"Gratis hö" tänkte jag, men packade inte på mig något trots att jag har hört att det råder höbrist.Photobucket - Video and Image Hosting

Till lunch
åt jag pannkakor som Lingon har gjort åt mig. Han gör mycket goda pannkakor. Photobucket - Video and Image Hosting
(Dryck: Islatte, kaffe och kardemumma)

Mikusagi

4 kommentarer:

lingonsylt sa...

Ghey!

Mikusagi sa...

Sötis :)
Jag har två versioner av den. Båda går att hitta på nätet, men jag kan skicka till dig om du vill ^^

Bloggblad sa...

ÄR det du på filmsnutten? Kul. Hur gör man den? Och vad säger du? Det ser ut som "Melodi" men ändå gissar jag på "påfågelsöga"... hehe...

Mikusagi sa...

Bloggblad, jag säger inget, jag grimaserar xD
Man skärmdumpar flera gånger (Print Screen eller Prt Screen). Måste bara tänka på att sitta still medan man klistrar in i Paint... Sedan lägger man ihop alla bilder till en animering :D