Pages

14 juli, 2006

Arbetsdag 5

Idag kom inte min gamla klasskamrat till jobbet. Har jag skrivit det? Att vi gick i samma klass alltså... Fem ungdomar, tre killar, två tjejer. Tjejerna är gamla klasskompisar. Där har ni det.
Jag vet inte varför hon inte kom. Det var lite synd i alla fall (mer arbete åt oss andra, LOL >> )
Först var vi vid en fotbollsplan i... kanske Hagsätra. Vi plockade skräp och krattade ihop löv, var överambitiösa och lade löven i säckar (okej, vi missuppfattade uppgiften. I alla fall jag... och de jag frågade visste inte... så jag säger vi). Efter lunch var vi i alla fall i lekparken som ligger i närheten av Natalias hem. Jag antog att hon inte var hos Thomas så jag struntade i att berätta det xP
Det var värsta nya saker där ju o.o Eller, brevid då.
Vet ni? Det är svårt att rensa ogräs när det är stenplattor på marken! Dessutom var det brännässlor och getingar lite här och där. Gaga, jobbigt.

Lunch: Mackor med ost. Pucko Light.

Mikusagi

Inga kommentarer: