Pages

05 april, 2006

Tråkblogg/Äckelblogg

Så, jag har egentligen stött på saker, och filosoferat över saker som jag vill skriva här, men i dagens läge orkar jag bara skriva rapporter om mitt tillstånd, förlåt.
Jag har 27% frånvaro från matematiken redan, det är ju inte alls bra att jag är sjuk nu. Jag undrar om jag får gå på schema när jag kommer tillbaka... (man har ett schema med sig, man måste gå på varenda lektion och få en underskrift). Det klarar jag väl av.
Nåväl, jag minns inte min kroppstemperatur igår, men den var väl mellan 37 och 38. Jag kollade imorse, den är 36,76ºC nu. Helt normalt alltså.
Jag snorar, tänderna är slemmiga och jag har väl hostat upp en eller två snorklumpar, men annars mår jag rätt så bra. Snart skall jag nog lägga mig i sängen med olästa mangor (wow, jag har faktiskt inte läst alla mina Sailor Moon-mangor) och mitt Nintendo DS (med Animal Crossing: Wild World).
Jag saknar min älskling. Jag vill att han skall vara här. Inte nödvändigtvis på en stol brevid min säng hållandes min hand, bara i lägenheten... jag skulle vilja höra hans fotsteg på övervåningen eller höra honom pyssla i köket, eller sitta och skriva megafort på tangentbordet. Jag vill känna hans närvaro, jag vill att han skall bo här och mina föräldrar någon annanstans.

Mikusagi

Inga kommentarer: