Pages

12 april, 2006

Tisdag; får jag gå ut nu?

Schyssta mamma har lämnat mig hemma för att ta hand om avloppskillarna. Jag vill ju ut på stan!
Jag är alltid den som är hemma, fastän jag tycker att det är så läskigt! Senast frågade de mig saker men jag visste ju inte vad vi hade använt avloppet till eller hur vi hade försökt få fason på det. De antog att vi hade använt lösningsmedel i pulverform, och att vi hade gjort det värre på det sättet, men det var egentligen grannarna som hade lekt med gips.
Det var faktiskt inte kul att ha irriterade avloppskillar hemma.

Mikusagi

3 kommentarer:

maruschka sa...

Sparka dom på smalbenet om de är dumma!

Erika sa...

hatar när avloppskillar, kabelkillar, dator-fixarkillar m.m ska komma hit. Det har varit gånger jag fått tagit hand om de med. Fattar precis vad du menar.

Mikusagi sa...

Maruschka: Men de har så läskiga gubbröster som är mörka och skrovliga, eller vad man nu säger... :gonk:

Erika: Ja, jag bestämmer inte (så mycket) i dethär hushållet, varför skall jag behöva ansvara för sådant?