Pages

13 april, 2006

Prat om TV

City Akuten har börjat om från början igen... jag har tittat på det några gånger nu. Var doktor Carter så där jobbig? Först kysser han en tjej ovanför en patient (han står lutad över en patient) och sedan blir han helt till sig när han upptäcker cancer hos en man. På detta verkar han ha tappat sin empatiska förmåga, och ger ingen tröst när mannen gråter och förstår än mindre vad som händer när hans kollega blir medryckt och också börjar gråta.
Carter... jag gillar dig inte.

Jag såg Scrubs också. Har jag sett varenda avsnitt nu? Det senaste orkade jag inte se till slutet, det handlade bara om sex och hur barnslig JD är. Handlar inte hela serien rätt mycket om sex?
Det är så lätt att fastna när man ser att det är på TV, det är både lättsamt och roligt.

När vi tittar på Nanny och C.C. börjar gråta, så skrattar mina föräldrar. Själv är jag nära att också börja gråta. Vad är det med världen?

MEN USCH CARTER, SKÄRP DIG! När jag är på ett sjukhus vill jag inte att läkare skall kyssas i närheten av mig. Det är en arbetsplats, och inte vilken som helst heller.

Mikusagi

Inga kommentarer: