Pages

20 april, 2006

Firandet

I lördags fick jag pengar av mamma för att bjuda Lingonsylt, PerT och Airiss på Bamboo Palace.
Först åkte jag med Lingon till Centralen, gick in på BR och köpte klistermärken, för det är ju kul om gästerna kan få små presenter. Efter det gick vi tillbaka till Plattan (vi hade gått från det hållet från början, om ni inte är så hemma med Stockholmskartan, Plattan ligger vid T-Centralen) och träffade där PerT och Airiss, vilka meddelade att de inte hade slagit in presenterna än. Jag fick några presenter som inte var födelsedagspresenter (se videoklippet längre ned), resten skulle slås in på BR. Vi gick över Plattan, och då fick PerT syn på några som gav ut blommor, så hon tog en. Airiss tog också en. PerT gav sin blomma till Lingonsylt. Lingonsylt gav blomman till mig... eller var det tvärtom? Nej, det var nog så.
Nåväl, jag och Lingon hittade en bänk att sitta på, det var utanför Stadsteatern någonstans... och så fick vi vänta på att PerT och Airiss kom tillbaka.

Jaha, nu blir det nog paus så får ni fortsättningen senare.

Mikusagi

Inga kommentarer: