Pages

01 mars, 2006

UNF, engelska

Jag fick ett kuvert från UNF nyss. Förresten är jag medlem nu, har jag berättat det?
I alla fall var det papper med massa aktiviteter uppskrivna. Läskiga saker. Lingon, gör ni inget oläskigt? :gonk: Jag får gå med min knapp och vara stolt, jag behöver ju inte direkt umgås med andra medlemmar (förutom Lingon). Jag blir så ofta ledsen när jag gör saker i grupp, inte ens Så ska det låta vågar jag mig på. Jag skulle kunna gå på en föreläsning ioförsig...
Hur som helst, jag skall fortsätta på den här uppsatsen (nej, stod inte på dagens schema, men jag orkar inte regnskoga mer). Det är svårt. Nu skall alltså killarna mötas på något sätt i skolan, och sedan skall den ena killens kompisar säga något elakt... efter skolan skall killarna träffas igen och berätta saker för varandra... och tjejen skall komma i kläm... plus besvikna föräldrar... waah, det är redan så hoppigt x__x Jag är inte alls bra på övergångar när det gäller att skriva på engelska. Jag vill ha hjälp med det här!

Mikusagi

9 kommentarer:

Anonym sa...

D: Varför har inte jag fått ett sånt papper från UNF?

PGW sa...

Jag är för gammal för att få papper från UNF ...

Mikusagi sa...

Arla: Lingon har inte heller fått, han kollar på nätet.
Pale Green Woman: Finns en motsvarighet för vuxna om du är intresserad! ^^ Du har mitt fulla stöd!

Anonym sa...

Edit: Jag har visst fått :ninja:

PGW sa...

been there, done that ... vill du våga en duuust mot den härjande makt ... *sjunger lite*

Mikusagi sa...

Duuust? o_O
Vad var det där för sång?

lingonsylt sa...

PGW: Du kan får brev av IOGT :P

Miku: Du är duktig som skolar dig så ^^

PGW sa...

Tack, men jag hoppar över.

Miku, du kommer träffa på "dusten" efter ett tag, jag lovar. "Fram kamrater" tror jag däremot inte man sjunger längre. Möjligen kan man glädja väldigt gamla iggisar med den.

PGW sa...

Glöm nu inte att rapportera om UNF-livet, så kan jag sitta här med huvudet på sned och säga aaaw just ja så var det ju. Du är ju min tonårskonsult för sjutton Miku! Med Lingon som komptent assistent! :-)