Pages

17 mars, 2006

Tankar, iaktagelser och vanligt bludder

Det har hänt en del intressanta saker idag.

Börje Ahlstedt tittade konstigt på mig, det kanske berodde på att jag var "sminkad" som en katt. Ja, han var också på Centralen, Börje. Han sprang förbi mig som hastigast. Alstedth?
När jag åkte hem gjorde jag ett par iaktagelser på tunnelbanan. Någon träffade en annan som denne inte träffat på flera månader om jag förstod det rätt. Eller år. Ja... Vi kan kalla dem Knoll och Tott för det vet jag inte vilka det är. Knoll sade till Tott att oj, du pluggar väl eller något just nu? Jo, Tott pluggade. Knoll var på väg till Globen, för Knoll skulle skriva om schlager för någon tidning. Tott var också på väg till Globen, för Tott skulle få se gen.repet plus få vara med och mingla lite. Knoll sade att Carola verkade vara den stora favoriten. Tott tyckte att det måste vara jobbigt att skriva om schlager tre dagar i rad.
Nog om Knoll och Tott, jag såg även en tant som spärrade upp ögonen när hon läste. Såg lite lustigt ut. Jag gör säkert massvis med lustiga saker hela tiden. Gör vi inte alla det?

Mikusagi

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaså den Tott xD Inte för att jag kommer ihåg vad du skrev till mig på MSN om den...
Jag kan inte spela gitarr utan att öppna munnen lite... Och ibland sätter jag mig med benen i kors vid datorn xD

Mikusagi sa...

Hur skall man sitta om inte med benen i kors? o__o
*tittar på mig själv*
...
Jag sitter... ja, fötter och rumpa på sitsen, en arm mellan benen, en brevid dem (för att nå tangentbordet).
Jaha, så man måste inte sitta med benen i kors? xD
Ibland har jag fötterna i bokhyllan eller på skrivaren XD XD LOOOL