Pages

05 mars, 2006

Snart är den här, v.10

Imorgon är det redovisning av grupparbete. Vi skall visa våra kunskaper inom både naturkunskap och engelska, eftersom de har slagit ihop ämnena för det här.
Jag är inte klar. Har kanske all data som behövs, men oj vad det är svårt att skriva på engelska. Jag kan inte så många synonymer, dessutom kan jag inte uttrycka mig så bra. Till råga på allt har jag världens problem med att sätta allt i en vettig ordning.
Nu skall vi inte glömma att jag har scenskräck, jag tycker att det är läskigt bara att räcka upp handen och säga något, jag blir helt darrig och fortsätter darra även efter det.
Den fruktade vecka 10 är på väg, den kommer.

Mikusagi

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade också scenskräck. Jag vägrade gråtande från ett julspel i typ fyran. Men nu tycker jag om att stå där :3 Självsäkerhet är bajset.

Mikusagi sa...

Men sluta "är bajset", det är äckligt >_<
Usch, usch.... "alla har scenskräck" Inte alls sant! Förresten brukar folk vara nödja och glada efteråt, det är inte jag. Det är nästan värre då.

Mikusagi sa...

nöjda*

WORD VERIFICATION: zopijpt