Pages

07 mars, 2006

Redovisning

Jag sitter och väntar på ett mirakel. Alltså feber eller kanske att jag spyr. Waah, jag blir snart helt slut av nervositeten och så var den lilla saken klarad - Miku kan inte resa sig upp och därför inte gå till skolan.
Jag vaknade långt innan väckarklockan ringde. Jag somnade om men vaknade igen. Usch.

I åttan en gång skulle jag prata inför klassen. Killarna var borta på PRAO den veckan så det var ju bara mina kompisar, ändå blev jag så nervös att jag föll ned på knä. Jag kunde inte stå upp. Fröken hjälpte mig att redovisa då, och jag fick stå där på knäna. Det var ju inte alls så hemskt att stå på knä (jag gör ju det i korridorerna hela tiden för att jag inte orkar stå upp) inför mina vänner, så det var väl bra att redovisningen inte avbröts.
Idag skall jag stå inför en hel klass, många av personerna tycker jag inte om det minsta. Jag skall prata om regnskogen... PÅ ENGELSKA. Inte på engelska! Det klarar jag inte! Dessutom känns allt viktigare i gymnasiet.
Uääh, känns snurrigt i huvudet @_@ Miku mår inte bra.

Mikusagi

2 kommentarer:

PGW sa...

Oaah, lilla gumman! Om jag kunde hjälpa dig! *peppa peppa peppa*

Anonym sa...

Varför inte sitta ner i korridoren? :3