Pages

18 mars, 2006

Mest för att få tankarna på annat

Klädbetyg - Leksand

Simone Moreno
2p
Lite för avklätt för min smak

Electric Banana Band
4p
Välklätt men långtifrån nytt. Trazans kostym ser lite grå och trist ut. Resten av bandet skall INTE ha nya kläder om jag får bestämma.

Anna Sahlene
3p
Rosa, fladdrigt, glittrigt och härligt, men minus för guldet vid urringningen! Och att det hänger ned där. Ja, det finns ett extra tygstycke som räddar henne från att exponeras, men det är inte snyggt. Ser obekvämt ut.

Magnus Bäcklund
3p
Cool väst, men modernt ljusblått + gammalt brunt? Byxorna skall du ha någon annan överdel till, eller så får du ta en annan underdel till västen. Vem kombinerade?

Linda Bengtzing
3p
Första såg jag inte mycket av, men den verkade vara snygg. Inte de andra två, speciellt intet den sista.

Pandang
4p
Jag tycker att de var riktigt söta :whee:

Hannah Graaf
3p
Är jag inte snäll idag? Nåväl, Hannah tycker jag inte om allt för mycket, inte den här låten heller men hon hade faktiskt rätt mycket tyg på sig. Glittrigt dessutom! Vitt och fint...

Andreas Johnson
5p
Andreas Hedenström?

Mikusagi

Inga kommentarer: