Pages

03 mars, 2006

Jaha

Jag är trött.
Jag är trött på att lägga ned en massa, massa arbete på skolan. Ta historian t.ex, jag pluggade i två veckor men ändå fick jag IG! Jag som tyckte att jag kunde allt. Ta japanskan! Jag är väldigt intresserad (nörd) men oj så låga poäng man får. Ta något annat ämne! När det gäller engelskan kan jag säga att där verkar det faktiskt löna sig att göra läxorna (men oj så svårt det är att komma ihåg dem, varför är det just engelskläxorna som är så svåra att komma ihåg?).
Ibland känns det så onödigt med all energi jag lägger ned på det här. Jag orkar inte mer.
Jag är trött.

Mikusagi

Image hosting by Photobucket

3 kommentarer:

lingonsylt sa...

Det är ett helt nytt språk älskling, det är inte meningen att det ska vara lätt. Men jag tycker du gör bra ifrån dig :)

Word verification: rlfoo

Mikusagi sa...

Gör jag inte alls, jag blir sämre och sämre på det för varje månad som går x0

PGW sa...

Det är årstiden. Och kanske ingen kul lärare? Det blir bättre. Ingen normal människa kan funka när det snöar och är motvind från ALLA håll.