Pages

02 mars, 2006

Hur folk har sniffat hit

Min presentation på Lunarstorm har visst gett mig besökare o.O
Yay! ^^

Här är en lista på vad folk har sökt efter när de har trillat hit:
pablo cepeda
"en blandning av kamel och dront"
sailor moon tidningar att köpa
"det börjar likna kärlek banne mig"
niclas wahlgren
skönhetsoperationer
ridande poliser
Hur färdas man i tunneln mellan Dover och Calais
alkoholskatten
och fler men orka.

Ända sedan någon gång i somras har jag då och då fått in folk som sökt på barnkorsord o_O

Mikusagi

7 kommentarer:

PGW sa...

Hur kommer man på tanken att söka på "en blandning av kamel och dront"?

Mikusagi sa...

Men Pale Green då! Electric Banana Band sjöng ju det i första delfinalen.

PGW sa...

Oups! Såg inte den heller ...

Mikusagi sa...

Men det är ju EBB! Man måste ju kolla upp VAD det är de sjunger om, för det är ju alltid något klurigt!

PGW sa...

mm, men jag orkar inte riktigt med melodifestivalen när den är så här himla långdragen med sjuttielva program. Jag läser dina sammandrag och ser finalen helt enkelt :-)

Mikusagi sa...

Man kan alltid Googla EEB.
PGW, det är ju TRAZAN! Du kan inte svika TRAZAN!

PGW sa...

Nä det klart ... han fanns ju till och med när jag var liten ... när dinosaurierna vandrade fritt och så ...