Pages

13 mars, 2006

Från biblioteket

Jag sitter på skolans bibliotek just nu - klassen har idrott men inte jag, för jag har tagit bort det från schemat.

Imorse strök jag på en bild på Björn Kjellman på en tröja, och whey vad stolt jag känner mig nu när jag går runt med min... ja, vad skall vi kalla den? God smak-tröja! Nu har vi Sailor Moon-tröja, homotröja och God smak-tröja, härligt!

Ååh, vad trött jag är... beror nog på luften här. Om man skolkar från SESAM-dagem får man sju modulenheters frånvaro. Det vill jag ju inte, så jag får väl gå till skolan på torsdag också. Jag är bara skeptisk, det här gymnasiumet kan nog inte göra bra SESAM-dagar. Yippie, Fråga Olle-Olle kommer hit. Så kul då... Snälla, det finns tidningar, TV-program, Internet, vi vet nog rätt mycket redan. Är man osäker på något går man till Ungdomsmottagningen. Ta inte min precious pluggtid! *irriterad*
Det skall nog inte disskuteras så mycket... vi får se en film, jag vet inte vad den handlar om, men den skall vi disskutera. Den behandlar nog bara ett ämne, tråkigt. Saker värda att disskutera (om man nu absolut måste tjata sexdagar i skolan): Fördomar, lagar, läggningar. Det är vad jag kommer på just nu. Få se vad som tas upp på torsdag, det kanske rentav är en vettig film. Man kan väl hoppas.

Morgan Alling - skärp dig! Håll snuskskämten borta från Melodifestivalen!
Melodifestivalen... Carola var bra, men det är ju synd att hon har en sådan stor chans att vinna bara för att hon är hon. Jag röstar nog på Björn Kjellman, men Andreas Johnsson (hette han så?) hade ju också en bra låt. Jag får köpa skivan idag!

Mikusagi

3 kommentarer:

Anonym sa...

DISKUTERA, DISKUSSION

Anonym sa...

DISKMASKIN

PGW sa...

Vettig sexfilm? Yeah right ... På min tid sas den hiskeliga "G" illustrera ungdomars liv. Jojo, vi höll på att skratta ihjäl oss när vi såg den.

*skeptisk*

sex- och samlevnadsdagar med bara teori och ingen praktik är värdelöst ;-)