Pages

11 juli, 2005

En varm dag

Idag gick vi in till stan. Till fots tar det bara en kvart.
Jag tyckte att det var ohyggligt varmt, och myggbeten gjorde inte det hela bättre precis.

I stan köpte mamma och mormor kläder. Jag köpte pennor, kuvert och en dagbok (för jag har slarvat bort nycklarna :vein: ). Inne i bokhandeln såg mamma en bok med sudoku, och eftersom jag blivit förtjust i det genom Aftonbladet, köpte hon den. Yay!

Hela tiden irriterade myggbetten. Dumma, fula, myggor...

Jag provade Snow Slash, Snöslask... en dryck som mest bestod av is. Man kunde köpa det inne på ICA Alen. Helt okej faktiskt.
Inne i stan såg jag lite grejer jag måste ta kort på... hoppas jag kan tvinga ut någon imorgon.

Usch, myggor och värme... jag vill ha sommarlov på hösten istället!

Mikusagi

Inga kommentarer: