Pages

21 januari, 2011

YouTube-fredag 45

Oh! Det blir Dani Shay som är en biebian.

En biebian är en lesbian som ser ut som Justin Bieber. Okej, jag vet inte om Dani Shay är lesbisk men jag hittade videon hos Lesbians Who Look Like Justin Bieber så jag antar't liksom. 
Nu kanske ni bah "Vem är Justin Bieber?". Jo, ni som har missat Bieber kan titta på den här videon:

Om jag har förstått det rätt så slog Justin Bieber igenom på... öhh... Disney Channel? Nu har hen iaf väldigt många fans i gruppen unga tjejer, och alla som får tillräckligt många unga tjejer på fall måste också bli hatade. Det finns säkert en formel för det, som bah antal fans * andelen av dem som är tjejer * x = så här hatad blir du (men jag vet inte vad x är). När hatgruppen kom in behövde de saker att gnälla på. Först var det Biebers musikaliska förmåga, sedan började de säga att Bieber såg ut som en tjej, en flata. Ja, det värsta en kan säga om en killes utseende är just att hen ser ut som en tjej. Varför vet jag inte, jag har inte helt greppat heteronormen än. I alla fall, när flatorna fick höra att det finns en popidol som ser ut som en lesbian så fick de upp ögonen för Bieber och här är vi nu.


Mikusagi

Inga kommentarer: