Pages

11 juni, 2014

Bullar och pistoler i Drottningholmsparken

Igår var jag på picknick med den här sötisen.

(Bild på jättesöt Jacko)


Vi var i krokarna kring Drottningholms slott. Pga fina träd och sånt där, vilket var trevligt. Men! Jag tyckte att det var obehagligt att det gick runt folk med gevär i händerna. Inte ens så där lite på ryggen, utan framför bröstet redo att attackera!
Jag blir alltid lite illa till mods i närheten av militären. Militären krigar ju, dödar folk, har skjutvapen. Jag gillar inte skjutvapen.

Bild där jag har huvudet i Jackos knä, Jacko genomsöker min hud.
Våra måltider slutar för det mesta med att Jacko letar finnar i mitt ansikte. Jag tycker att det här fotot representerar vår relation på ett bra sätt.


Foto på mig i vit blus med puffärmar. Rosa paraply.
Jag var söt som en dag. (Fotografiet är taget av Jacko)

Mikusagi.

Inga kommentarer: