Pages

12 maj, 2006

Miku does not like doxyferm

Det var verkligen inte kul att ta den där dumma doxyfermmedicinen. Jag fick uppstötningar när jag försökte svälja ned den. Till slut gick det. Sedan skulle jag ta en till, jippie.
Vanliga biverkningar är diarre, illamående och kräkning. Det kan hindras om man tar medicinen i samband med måltid. Jag gjorde ju det! Man äter inte så mycket när man är sjuk, jag mådde illa av att ha saker på tungan, kändes som om jag ville kasta upp då.
Självklart spyr man på kvällen -.-' så är magen tom... kul. Några timmar senare drack jag ett glas blåbärssoppa för att få något i mig.

Jag äter lite försiktigt idag, vill inte chocka min tomma mage.

Mikusagi

1 kommentar:

Anonym sa...

LOL!? Tog du den medecinen för att du fått en Klamydia ifektion från en läskig skabbig turk? Läser du alldrig i den bifogade papperslappen? man ska ta Doxyferm med måltid.